sunnuntai 25. joulukuuta 2016

Selfsim!

Jatkosta äänestyksen rullatessa - nyt muuten kaikki nimelliset ja anot äänestämään sivupalkkiin hopi hopi! - tekaisen tässä postauksen selfsimistäni, jonka tein tänä jouluisena päivänä. :D
Jep.

~





 No niin, tässä on Henna eli minä. Nyt tulin paljastaneeksi oikean etunimeni, mutta vahinkoa ei tapahtunut.


 Asukokonaisuudet:

Arkiset

Juhlalliset


Uima-asu (Sherlock)


 Urheilulliset


 Uniasu


Ulkovaatteet (Miks melkein kaikki kategoriat alkaa U-kirjaimella? :D)



 Piirteet ovat siis Huolehtivainen, Neuroottinen, Perfektionisti, Toivoton romantikko ja Yksinäinen susi. Moni muukin olisi kyllä kuvannut minua, mutta valitsin nyt nämä. :D
Elämänhaaveeksi valikoitui tavoite valmistua yliopistosta huippuarvosanoin. Ei varmaan oikeasti minun tärkein tavoite elämässä, mutta olen tosi tarkka koulusta, joten tämä kelpaa.



Henna: "Tuossa näkyykin minun talo."
Älä unta näe, ei meillä tuohon ole varaa.



Saat tyytyä... tähän!
Itse asiassa oon tähän rakentamaani taloon tosi tyytyväinen! Se sopii Monte Vistan maisemiin, jonne muutin itseni, Sisätiloista tulee esittelyä sitten, kun rahat riittävät sisustamiseen... Koska kukahan innostui pikkuisen liikaa ikkunoihin... :D






 Mulla ei oo mitään käsitystä miksi tämä halusi heti oppia karismaa.



Jes, meillä on sama maku!



Laama saapui~





Hei, ei saa pysäköidä keskelle risteystä! Mistä tuo on saanut simajokorttinsa?



..En minä noin poropeukalo ole.



Töitä lastenhoitajana!



Ja seuraavana aamuna saapuivat Martta ja Victoria!



Henna: "Keskity, ajattele miten sinulla on kohta rahaa maksaa yliopistomaksut..."
Toivottavasti yliopisto ei syö sinuakin. Sitä paitsi minä siis sinä pidätkin lapsista.



Päivä meni kuin siivillä. Hei, tästä kulmasta tämä sim jopa näyttääkin vähän minulta. :D Kulmakarvat on kyllä liian tummat, unohdin ne kokonaan.



Mistä lähtien haamut on saanu työpaikkoja? Pitää vältellä tuota kuppilaa...



Puistossa oli joku turisti puskassa tietokoneella :D 



Postaus onkin hyvä päättää tähän tunnelmalliseen kuvaan.


Hyvää, rauhaisaa joulua joka ikiselle, ja olkaa siunattuja! ^^

3 kommenttia:

  1. En ole ikinä törmännyt suomalaiseen sims aiheiseen blogiin! :D tää oli kyl ihan huippu!

    riikkka.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Hah, kommentoin myöhässä, mutta kommentoinpas kuitenkin. :D

    Uu, nätti selfsim. :3

    Heei, perfektionisti sielläkin! xd

    Voi laama, aina ne tulee. :D

    Lastenhoitajan ammatti on kiva, vaikken olekaan sitä hirveesti tutkinut. (Siis simssissä. Vaikka en mä mikään lapsenvahti oikeestikaan ole. XD)

    Ihana toi viimenen kuva! <3 Ja en viitti enää toivotella hyvää joulua, mutta onnellista uutta vuotta sulle. :)

    VastaaPoista
  3. En ookaan aikoihin kommentoinu, tääkin postaus on tullut tyyliin 2016 :D

    Nätti simi!

    Tietty sinulla ja selfsimillä on sama maku :DD

    Lastenhoitajan työ on kiva, en oo vaan koskaan tainnu pelata babysitterillä kovin kauaa.

    Ai se postaus meni jo :D Mutta hyvää uutta vuotta ja myöhäiset jouluntoivotukset sinnekin päin!

    VastaaPoista

Kommentit vastaanotetaan suurin kiitoksin <3